adsettings

tisdag 16 augusti 2011

mkt om oss...

Vi har mkt som väntar oss nu i framtiden vet inte vad jag ska säga om det egentligen ... Men med stor säkerhet så kommer vi att behöva operera Tilde ... Det är ju jättebra att de ser i tid vad som behöver göras men undrar varför man måste gå igenom vissa saker.

Vi hade ju aldrig kunnat göra ngt för att förhindra men man undrar över livets flöde ibland.

Men jag är tacksam att jag är jag och att Mathias är den som valt mig och att jag har min fina familj och att vi funnit varann trots en skild uppväxt. Det känns ändå rikare mitt liv nu, än vad det gjort tidigare trots mina stora förluster av människor som stått så otroligt nära.

Det enda man kan göra i nästa läge är att ödmjukt be för att det går vägen och lägga sitt förtroende och tro hos läkarna .. Men vi är inte där ännu men vi förstår att det är vad som kommer.

Ta hand om din nästa bättre än du tror du kan <3 puss o kram på er
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.