adsettings

torsdag 11 augusti 2011

tebax på ruta ett igen :-\

Ja som sagt så hade jag ju lyckats att få Tilde att sova natten igenom från 21-22 på kvällen till 09:30 cirkus på morgonen
meeen nu har ju det gått tillbaka helt så nu ska hon matas vid 00-01 tiden
03-04 tiden
06-07 tiden och
09-10 tiden så det ska vara mat var tredje timma nu...
Ja ja det är väl bara att ta nya tag och försöka få henne att sova över sina mål. Pratade ju med bvc oxå och hon sa ju det att hon verkligen växer som hon ska och att hon är en lagom knubbig bebis XD

ja så idag har jag ingen förmåga att få ihop det märker jag haha är så fumlig och klumpig när ja inte sovit...

Har redan spillt kaffet två ggr hahaha knäppe! Ja så är min dag i dag B-)
hoppas att jag piggar upp mig om en stund så man tar tag i det som ska göras
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.