adsettings

fredag 9 mars 2012

En superstart på helgen!

Jag har ridit finaste unghästen idag! Och jag är helt euforisk!!! Går liksom fortfarande och är hög på lyckokänslan! Det är detta man ska göra jag är adicted to horses kan man säga :) JApp det är dem och ungarna som ger mig dessa lyckorus.

 Skulle vilja åka dit i morgon egentligen och kika på honom när Christian Bengtsson ska hoppa några språng med honom inför söndagens tävling.

Sen på måndag blir det bara promenix med honom så han får ta det lite lugnt han är ju bara 5 :)
  och på onsdag är det min tur att hoppa Sanna igen :)) känns så skönt att vara tebax i sadeln igen och veta att allt man lärt sig faktiskt sitter i ryggmärgen som en mkt fin människa sa till mig (Agge) det är som att cykla har man en gång lärt sig det kan man det för alltid!
Ja det stämmer nog :)
 Det går ju kanonbra redan nu.

 Har vi tur nu med BAxter så kan Christian kvala honom till unghästchampionatet (?) i hoppning. Jag är inte så insatt i det där ännu men han ska iaf kvala 120 klasser för att kunna komma till finalen i falsterbo och har vi som sagt tur nu så går det kanon :) Men det är där man kommer in och ska rida mycket dressyr och lydnad emellan så att han blir mer ridbar mellan hindren. Han är liksom lite svår att svänga :P
Ne nu ska jag slänga mig i duschen och tvätta av mig svetten :P
puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.