adsettings

måndag 12 mars 2012

Uppe före tuppen idag :)

Och jag är pigg!! Mår inte illa som jag brukar när jag sovit dåligt vilket betyder att jag har sovit bra i natt :)
Idag ska jag ta en skrittpromenad med min fina sköthäst ska bli mysigt. Hoppas vädret blir soligt snart det va ju potential förut men tydligen så ville molnen lägga sig i vägen :/

Jag längtar efter en varm och härlig sommar i år! Med mycket värme och sol! Då behöver man inte ens längta efter en resa :)

Denna sommar kommer nog bli fylld med härliga äventyr jag bara känner det på mig :) Det ska bli såå kul att får vara med denna lille unghäst och få honom att växa och plocka fram det bästa och det finaste i honom. Nu är dte ju absolut inte Jag som har huvudrollen i det men jag tror att som ett team kan vi alla hjälpa honom :)

Idag fungerar inte min telefon igen ;( Telenor har goa problem här ute vid kusten. Pappa har ju samma problem.

Haha måste bara nämna en rolig fundering jag har emellanåt. Jag har ju som bekant (för er som känner mig) haft två stooora hundar innan jag skaffade min Chihuahua och det gick åt en hel del mat nu köper jag en två kg påse till hunden och katten som de delar på och den varar i ca en månad så min lille råtta kostar mig inte många kronor varje månad :)

Lever fortf på ruset sen sista ridturen på lille Baxter, så mysigt 'r det!
Önskar verkligen alla människor den lyckan i livet att hitta sitt eget rus utan alkohol eller droger.
Nu ska jag hänga en sisådär fem påsar tvätt :P Har tvättat som tusan men inte hängt det ännu.. men det får bli stop på maskinen en stund nu annars hinner det inte att torka.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.