adsettings

torsdag 20 september 2012

Detta va jobbigt

När jag fick åka ambulans med min älskade minsta. Då va jag rädd. Men nu är jag glad att det gick så bra.

Ja livet är oförutsägbart ibland. Och tur är väl att man inte vet allt.

Idag blir det handla mat det ekar i kyl och frys. Sen blir det dammsuga och skura om huvudvärken håller sig i schack.

I helgen ska vi fixa barnens rum. Lägga golv och sätta ny bärbalk. Och det kommer bli så fint :-D

Nästa år ska vi göra massa roliga saker med huset och det kommer bli så fint.

Och jag har mitt älskade jobb. Och jag hoppas att jag får fler lika härliga brukare.

Tvätten är i ordning och allt börjar flyta och jag hoppas det håller i sig. Nu vill jag inte ha mer av de problem jag haft senaste tiden.

Puss o kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.