adsettings

fredag 21 september 2012

På spåret igen!

Ja det har vart ett ganska jobbigt år på många sätt! Roligt givetvis emellanåt ( tur är väl det ) men mkt jobbiga saker som hänt under en mkt  kompakt period. Men en olycka kommer sällan ensam eller hur lyder klyschan??

Nu hoppas jag dock att det ändrar sig och att jag är åter på banan igen.

Jag har ju fått jobb och bara det är ju en stor framgång. Nu ska jag bara ordna med dagisplatser och annat så att man kan få fler brukare och få mer timmar. Sen har jag ju kvar ämnen i skolan som jag måste lösa. Och när det är klart ja då kan man löneförhandla!

Nu ska jag fortsätta med morgonbestyren pok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.