adsettings

fredag 28 september 2012

Hmm allergisk dotter! Hon får utslag har jag märkt ganska ofta nu. Och nu är det helt uteslutande tomat!
Jäkla skit för jag använder tomat i väldigt mkt mat!

Hur ska man kunna göra köttfärssås och korvstroganoff utan tomat?
Jaja det är som det är!

Va och storhandla igår. 2200 gick kalaset på! Men det va väldigt lite med tanke på att jag knökade en hel kundvagn full med mat och blöjor och allt en familj behöver på en månad så jag är nöjd! Sen var jag och köpte råtobak och hylsor så nu ska här rullas ist för att köpa färdigt.

Allt för att spara pengar ;-)
Man vill ju ha annat nu när man har hus.
Pok



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.