adsettings

fredag 18 juni 2010

Här har vi Mathias guldklimpar :D




Här har vi Liv hemma hos Tommy :D och min fina bil den är underbar ...



Här är Tommys hund/hundgård
Mysigt där ;) och nu är det lika mysigt hos oss.....




Coolt flygplanen har korsat varandra fenomen hehehe
jajaja lite spaceat iaf.





Här är en bild till
Ja idag vet jag inte vad jag ska göra? Ligga på altanen och sola kanske. Åka hämta mamma och mormor så de kan hjälpa till schysst va? ;D hehehe jaja man behöver lite hjälp när man håller på med allt jag gör
Oj i morse fick jag mig en avhyvling av min kära man :/ skickade pengar till hans konto och vipps så kommer han på när han ska betala att han inte hade kortet i plånkan, och jag hade det i min :P fy vad det inte kändes bra men det löste sig men men.. jja så är det som sagt problem är till för att överbyggas.. hoppla :D
Ja nu så ska jag väl ringa ett samtal till min käre far och se vad han gör, han skulle visst iväg på båtarna idag... jaja så är det.. hoppas att det går bra. kul att åka med båtarna idag :S blåser ju järnet....
Min stora tjej har dåligt morgonhumör :/ inte kul men men så är det bara att förlika sig med det, jag har juh inte väckt henne idag iaf, hon vaknade självmant, men snart väcker hon Liv också så som hon smäller i ytterdörren varje gång hon går in och ut... och det är snart 10:e gången hehehe
ja herregud. ne nu fick jag säga åt henne det tar ju inte mer än 5 sekunder efter att hon gått ut så går hon in igen... energii hihihi
ja all goa människor ha en helt underbar dag och helg ;) det ska jag ha iaf ;);)

1 kommentar:

  1. Haha de e bra! kaffe e min drog:P Men ska dra ner på det nu kan man säga;D

    Jaa klart vi ska komma och hälsa på snart, vi pratade om det senast igår. Synd att vi har hela helgen uppbokad. Det tar tid att få iordning o de får man ju ta:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.