adsettings

måndag 21 juni 2010

Hello everybody!!!! Idag är dte en fantastisk dag! Solen skiner igen det var längesedan vi hade en sån fin sommar och nu såg jag precis vädret ända fram till midsommar och det skulle juh faktiskt vara soooooooool och 21 + wooooooohooooooo!!!!!!!!
Ja så nu kan man inte vara annat än lycklig!!! Ska ligga på min feta altan idag och sola järnet! så fucking gorgeous!
Fattar fortfarande inte att vi är så lyckligt lottade hehehe!! Älskar livethär i kode eller Solberga och det gör verkligen skäl för sitt namn!

Ska ta mig en härlig dusch först av allt tror jag för jag känner mig inte mysig. Är nog så att jag måste göra slingor igen för mitt hår blir konstigt när jag inte bleker det, det är precis som att det måste vara torrt annars blire fett med en gång och jag har riktiga schampon men det hjälper inte ett dugg :P tröttsamt!!!! men men så är det man ska ju inte behöva duscha en gång om dan för att det inte ska bli fett menar jag det ska ju kunna gå iaf tre dagar mellan men näää inte med mitt j-a hår!!! irri!!!

Jaha någon som ska göra något fantastiskt kul nu framöver?? Vi ska väl mysa hemma det blir ju som en semester isig eftersom vi inte bott här så länge ;) men till vintern har vi pratat om att skaffe en plats uppe i sälen och åka dit med familjen ;) svinkul!!! Har inte gjort något sånt på väldigt länge eller typ aldrig hahaha. jag har bara åkt här i trakterna så det blir spännande får väl börja i barnbacken hahaha!!
Jaha det är lite utav min dag idag , jo jag ska åka till Edet och hämta min kära mormor som längtar hit till sina hemtrakter... ;) Saknar min mormor också annars brukar man ju träffa henne ett par tre ggr i veckan men nu blire ju inte så mycket :( men som sagt det är bara å åka hämta!!
Usch tittar på the doctors på ftran och där visar de en liten kille som har epelepsi och han är inte större än Liv och nu genomför de en operation i hans hjärna som ska stänga av de delar av hans högra hjärnhalva som inte fungerar men det ser helt fruktansvärt ut och man blir ju rädd tänk om deinte skulle klara operationen :( Liten liten kille :(
Ja nu ska jag jämta min lilla lilla tjej som har vaknat iaf ;)

puss puss and a wonderful day i wish u all!!

1 kommentar:

  1. ååh jag viLl också flytta!! fan att det dröjer så länge innan vi kan flytta in. Fast tiden passar ju egentligen ganska bra. NI verkar trivas iaf och är sååå avundsjuk!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.