adsettings

fredag 4 juni 2010

days go on

Har varit på konfirmation och lite annat roligt. Har inte haft tid att uppdatera bloggen och jag har inte orkat heller. Har pluggat och praktiserat och skit till 300% nu och det börjar kännas...

Sen har det varit lite annat jobbigt med nära och kära så kreativiteten har inte riktigt funnits där nu. Hoppas att det löser sig nu bara för jag har ju så mycket bra annars så det är ju skönt för övrigt. Ja så är det iaf.

Har träffat min kära farmor och har inte sett henne på 3-4 år så det va ett kärt återseende. Helt sjukt vad vi är lika på den sidan släkten hehehe.

Och så har jag varit med M:s moster och lekt med hundarna det sista så vi har fyllt ut luckorna. idag skulle jag verkligen behöva sätta mig och få tilll den första och andra inlämningsuppgiften men vi får väl se vad jag får ihop. Känner mig väldigt disträ idag och det har ju sina orsaker.

Känns som att det händer mycket positivt nu men också mycket negativt, det är tråkigt när fullständig lycka byts över till fullständig tragedi :(
Det är ju babyboom iår men det går inte lika bra för alla....

Ja nu har jag själv plockat ut min spiral för jag har mått så fruktansvärt dåligt med den så jag hoppas att det var den och att jag kommer börja må bättre nu. Men jag kände faktiskt redan på en gång när hon drog ut den att det släppte den där jobbiga molande värken jag haft nu konstant i 7 månader. Det ska ju inte riktigt vara så.


Men så är det i mitt liv just nu iaf. Jag mår bra och mina barn är hyfsat bra så det känns skönt. Ska snart gå ut på min sköna balkong och lapa lite sol :o)

Hoppas ni alla får en riktigt skön dag!!! Pussar och kramar från lilla mig :o)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.