adsettings

torsdag 17 juni 2010
















Idag gör jag inte mycket, min lilla sover just nu och den stora springer ute och leker i det underbara vädret! själv sitter jag på altanen och solar gärnet (måste ju passa på att få bort mitt bleka nylle) och det är fantastiskt skönt tar en kopp kaffe och bara njuter ! fattar inte att man kan vara så lyckligt lottad. Ett problem har nu bara uppstått (för man kan ju aldrig få vara tillräckligt lycklig förlänge) och det är att jag bara har 23 veckor kvar med studiemedel, men jag får väl helt enkelt göra färdigt min utbildning på distans och jobba timmar så gott det går för jag har ju studiemedel tilloch med 17:e november. Det finns ju ett jättefint ålderdomshem här i kode och jag känner ju en i personalen som skulle lägga in ett gott ord för mig! toppen!!! underbart! skönt att man har lyckats få ett kontaktnät ibland hehhe. Ja så så var det med det men jag får sluta se problem det finns bara möjligheter i alla hinder man får det är ju säkert alltid någon mening med det! lägger upp lite bilder nu också så man får lite sommarkännsla ;)
ha deet bäst!! puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.