adsettings

lördag 5 mars 2011

Blir så sugen...

Titta precis på Ullaredsbloggen och jag blir sjukt sugen på att åka dit igen för att vårfynda till mig och familjen..  Bebis har ju fått sitt nu, men vi behöver fylla på med nytt till resten av la familia...
Jättemysiga vårplagg till både oss och djuren... Jaja drömma går ju en stund iaf ;o)
Tänkte försöka ta mig en tur i slutet av april kanske, då har man ju fyllt år också :o) och vad kan man bättre gör än en dags shopping för sin födelsedag..

Ska bli spännande att se hur snabbt jag går av mig denna gången, magen är ju sjukt stor nu, men får väl hoppas att den går tebax fort.

Sen har jag en surprise jag vågade hahaha ja ni som är nyfninkna får vänta tills i morgon så ska jag lägga en bild ;o)
ska ner och bädda rent i våran underbara hästsäng ;o)
natti natti sleep tight dont let the bedbugs bite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.