adsettings

lördag 5 mars 2011

Saturday all day long

Har storstädat som en j-a blå idag! Inte suttit många minuter... det knepiga är att jag inte känner mig jättetrött men det kommer säkert sen...

Men jag blir fan tokig snart alltså för jag har kollat runt lite och helt plötsligt går det vinterkräksjuka på varenda jävla sjukhus och jag vill inte ligga inne och riskera att smitta bebis, mig och hela familjen för att jag ska föda barn!!! Blir galen! jag vägrar fan föda isf på en förlossning då stannar jag hemma! Så får de komma hit! Vi har klarat oss ta mig tusan hela vintern nu och halva våren (förutom stackars Alva då) men vi andra klarade oss och så ska det banne mig förbli också vägrar få hit den skiten!

Sen har jag förstått att de tänker på den basala hygienen på sjukhus utan att de för det mesta skiter i det, det märktes ju eftersom sist vi åkte på det så satt vi 6 timmar i ett rum på Näl träffade en sköterska och en läkare och blev sjuka ändå... men vet att läkaren behandlade en med vks innan han kom till oss, men jag tycker att då byter man ju kläder och gör sig redigt ren innan man går till nästa?

ah mkt tankar haha ja ja nu har jag fått älskling att kapa databordet och jag har skurat hela j-a nedervåningen så nu kan man typ slicka golvet överallt :) känns heeeelt underbart! och vädrat har jag gjort i det fina vädret så nu känns luften härlig! snart snart så är allt som det ska <3
Ha en underbar kväll... puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.