adsettings

fredag 4 mars 2011

lovely friday

Vart en bra morgon ;o) Inte sovit värst mkt, men det är ganska lugnt ändå.. Kommer hem med lite förnyad energi och det känns underbart :o)
Nu är det bara 8 dagar kvar!!! Spännande hehehe undrar om det blir tre dagar innan som med de andra :oP vilket tror ni?

Ska iaf städa och grejsa hemma idag. känns väldigt högprio nu. M hade grejjat hemma lite iaf och det va skönt men det är en hel del kvar som behöver fixas ;o) Får ju t.ex bädda om spjälis och lite sånt sen ska det fixas med möbler och sånt så det står på rätt plats. Sen måste jag ta mig en lång dusch med min lilla dotter... Barnen bada när vi va i edet men jag fick bara svabbat av mig..

Är stor nu ^^ ska ta bild sen så ni får se ;o) har nåra gamla bilder också från början av veckan som jag inte lagt in...
Ha en underbar fredag mina kära puss puss ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.