adsettings

torsdag 3 mars 2011

God kväll all u people ;)

Har kommit hem nu efter en härlig tur till L-E Vart hos min sambos moster och bara myst med barnen ;o)
Vi har gjort gipsfigurer och massa mys :o) Ätit gott och bara haft det skönt. Jag kände mig lite nere innan vi åkte för jag har ju typ gått hemma nu sen december och inte kunnat jobba eller så, men det va en skön paus från hemmet :o)

Ska ta bilder sen också på de fina konstverken :o)  Därför har det inte blivit uppdatering vare sig på bloggen eller på fb. Är så himla trött nu bara men det är ju inte så konstigt det är bara 9 dagar kvar till "dodate "  näääära nu ;o)

Hoppas ni haft det underbart dessa dagarna iaf ;o) sj ska jag mysa med min underbara älskling när jag lagt mina underbara barn ;o) och vem vet det kanske blir bebis inatt :oO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.