adsettings

måndag 24 maj 2010

dataprov :P




Jepp då har vi varit på praktiken idag med ;)


De är så sköna där!!! Lovely lovely lovely. helt slut är jag nu för sen åkte jag och gjorde ett dataprov som jag trodde skulle ta 1 timme men det tog 3!!!! Bläää o gud va arg jag va det sista men jag fick ett g iaf ;) sist fick jag mvg :P helt kass!




Nu verkar det som att vi ska flytta tidigare iaf hehe för de som ska ta min lägenhet de ville komma in tidigare så vi får göra ett ryck när min Älskling kommer från England ;)




Jag är så jävla kär i mitt hjärta så det är helt sjukt!! fattar inte att man kan känna så efter ganska lång tid men så äre!!! Han är bäst fast han gör dummisar ibland hahaha. Ni skulle sett honom på cruisingen i lördags hahah skulle göra ett gott intryck på min pappa hahah och hur kommer han? Jo utan tröjor med uppknäppta brallor och håret åt alla håll!! hade jag inte vetat bättre hade jag trott nåt annat men jag vet att han är inte sån , För jag har en hemlighet som bara några vet <3>
den ni hahaha jaja nu får ni so´va gott det ska jag försöka gör iaf

upp 5.00 i morgon INTE sugen men men ! god natt alla hjärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.