adsettings

söndag 16 maj 2010

funny picture


Mår verkligen pissapa fortfarande!!! BÖRJAR TYCKA DET ÄR JOBBIGT NUUUUU!!!!! Vi har iaf varit hos Maria Så att barnen fick leka en stund det tyckte de nog om tror jag ;) De ville inte slita sig från varandra ;)

Synd bara att detta ska ta så styggt på mig. Jag hoppas att det släpper sitt grepp snart för det börjar bli olodligt snart. Jag har inte kunnat äta vanligt sen två veckor tillbaka på tisd. Och den maten jag får i mig passerar rakt igenom, men det är konstigt tycker jag att så fort man känner fullständig lycka någonstans så ska det raseras på ett annat ställe :( tråkigt det där tycker jag. Har verkligen kämpat mitt yttersta nu för oss allihop och det har vi alla gjort, jag menar jag går ju inte och läser denna utbildningen för någon annans skull än min egen och för min familj!! Även om nån tror det. Och så är man där och anklagar sig själv som vanligt :P:P detär INTE fel på mig... jag gör så gott JAG kan!!!! Men jag älskar Mathias och mina barn mest av allt på hela vår jord och i hela universum hahaha nu lät det klyschigt men jag menar det verkligen ;) Det är ni som får mig att vilja andas, det är ni som får mig att kämpa framåt, det är ni som får mig att uppskatta allt det vackra vi är omgivna av! Tack för att ni valde just mig ;)
Hahahaha asg*!! va bar tvungen att lägga in den bilden ;) jag och mormor skämtade till det en dag hon och jag gjorde sámma söta grimas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.