adsettings

lördag 22 maj 2010

Times goes right

Är det nu som livet går i rätt riktning?
Jag tror det, det känns så ;) Jag kände att jag lärde mig en stor läxa nyligen att selektera och välja och det tror jag är väääldigt nyttigt. Man ska bara omgesig med sådant som berikar annars får du ingen näring. Det är precis som en blomma som inte får något vatten tillslut torkar hon ut.
Det underbaraste är att jag märker även på min älskling att han också har lärt sig nu. Det är så skönt och jag är så jävla lycklig att det fungerar, att vi är en familj igen och att känns så bra;) Sen kan alla hålla sina åsikter för sig själva eller bakom husknuten som misstycker om vårat liv. Jag vet iaf att Mathias är mina drömmars man och han kämpar för oss nu.. Precis som jag <3


Va bara tvumgen att lägga in denna bilden på mig;) det är efter jobbet i tisdags. Fick sol ia fem minuter iaf hehehe.. men snart då har vi sol heeeeela tiden ;) sååå underbart!!!! Och så kanske jag har extra jobb snart ;) kul kul kul!!

Måste bara avsluta med att jag älskar min familj så sjukt mycket och det är er jag lever för! Det är ni som ger syre till min själ.... Älskar er!!<3

1 kommentar:

  1. Jaa förhoppningsvis blir vi det:P det e ju låång tid kvar innan vi får flytta in i så fall men de e värt väntan:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.