adsettings

torsdag 20 maj 2010

lovely day

Hoppas att det kan fungera lite bättre nu med denna bloggen :P det gick inte så bra i förrgår menar jag... att ett helt inlägg bara kunde försvinna ?? helt jättekonstigt... men men thats life sometimes...
Nu har jag jobbat idag och det har varit jättekul ;) de är så goa de som är på den avdelningen njuter verkligen av att jobba där allt känns 100 % och de vågar ge mig ansvar ;) Idag fick jag jättemycket beröm av min handledare och jag blev helt chockad ;) är inte van att ta emot positiv kritik ;) men det va jättekul, glömde dock ta med mat så när klockan va 20.30 så va jag suuuuuuperhungrig :P så hungrig att jag skakade av blodsocker fall :Pska nu gå till sängs upp tiiiidigt i morgon igen så det är bäst att sova i tid då ;)
Sov gott alla vänner <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.