adsettings

tisdag 25 maj 2010

Tisdag idag


Haaa ännu en dag på praktiken avklarad ;) Ska ner till Romelanda sen och hämta min nya bil hehe, men jag måste ha tag i Emil också för att höra om han vill ha min bil eller inte ? Jag ska ju sälja min sköna pärla som går som en klocka nu! Den är så fin :( men jag behöver en kombi bättre än den. Synd att det blir att betala skatt och besiktning en gång till detta året bara men jag får ju bilen snorbilligt av farsan så man ska ju inte klaga hehe.. ja trött som f a n är jag just nu, det känns som att jag ska tuppa av typ. men jag får väl försöka lägga mig å vila en stund så blir det väl lite bättre kanske har ju sovit typ 10 timmar på 3 dygn så det kan ju ha sin förklaring :P
Snart dags iaf att åka igen oj oj oj.. ja men jag lägger väl in lite bilder sen då på den nya bilen ;)
här är min gamla pärla :'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.