adsettings

fredag 14 maj 2010

my new blogg


Ny blogg ;) tröttnade på den gamla så vi provar en ny variant och ser om jag kan begripa denna lättare ;) kan ju vara lite kul att förnya sig, och jag får väl givetvis ha kvar den gamla man vill ju inte bli av med allt man skrivit såklart men detta känns lite roligare, verkar som det går att variera sig lite mer och ja lite sånt,,
Titta vad fin min Alva blivit runt munnen ;) hon har fått en salva som heter ceridal och den är verkligen kanon!!! Kan verkligen rekommendera den till föräldrar som har "nare barn"
yeah yeah.
Mår fortfarande inget vidare men det går väl över snart hoppas jag. Jobbigt att må illa och va trött hela tiden. Och nej jag är INTE med barn kollade förra veckan hos barnmorskan, nej antingen så är de spiralen som spökar eller så är det magen som får hela mig ur balans... whatever, det går över och kommer igen heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.