adsettings

lördag 15 maj 2010

today!!



Hej igen ;) undrar hur många som bryr sig egentligen att man skriver men jag har fått för mig att det är några stycken ;) Vissa kommenterar ju när jag har varit dålig på att skriva inlägg och då förstår man att det är några som följer ;)




Shit har varit på ellbo terapi idag och healat min lilla Liv. Och faktiskt så lät hon mycket klarare i andningen än hon gjorde innan så vi ska tillbaka igen nästa lördag kl 10.00. Jobbigt för min skrutta men men man gör verkligen allt för att de ska må bra jag vet det.


Han är så otroligt klok (Bengt) som håller i massage och healing, jag är ju en expert på att sätta upp blockeringar och skit i min egen kropp och helt plötsligt idag förstår jag var mina magsmärtor kommer utav.


Jag anklagar mig själv för allting hela tiden. T.ex att min dotter är sjuk är ju något som jag har tagit på mig och anklagat mig för, men Bengt sa det till mig att det är Inte ditt fel, hon har sin egen väg att gå du är bara här som vägledning.


Och sen allt annat som jag anklagar mig för, duger jag som jag är varför tycker inte människor om mig som jag är, är jag värd allt positivt som händer o.s.v.


Och ja jag är värd allt detta positiva som händer nu, det är inte bara en fiktion. Allt bra som händer är nu äntligen här för att stanna och allt kan bara bli bättre!!! Och jag lovar att detta ska jag intala mig varje dag! Jag och min underbara familj ska flytta till ett underbart ställe, vi börjar få ordning på ekonomi, bilar fungerar och allt annat som har varit kaotiskt börjar äntligen att reda sig. Det ska bli så skönt att få bo som vi ska, för just nu kan jag int eller orkar jag inte bry mig om att vika in rena kläder osv, för vi ska ju snart flytta ändå.


Jag håller på att packa ihop vinter kläder och jag har tvättat upp alla kläder som var smutsiga och jag har slängt en massa som vi inte använder men jag kan nog slänga mer,, paus, måste borsta tänderna..




Jag undrar varför vi människor sätter upp så hög press på oss själva? För så som du tänker om dig själv det speglas utifrån andra också, och de människorna som dras till dig ger dig det du tycker att du förtjänar. Weird va? men jag tror verkligen att det är så. Du måste alltid börja hos dig själv, sluta anklaga dig, sluta ställ så höga krav.


Allt det du gör ÄR perfekt efter din kunskapsförmåga just då, så som jag fick höra idag, även om du skulle få IG på ditt prov så är det perfekt just då.


Jag kände att jag sänkte ribban ytterligare lite när han sa så, för som jag har stressat denna och förra veckan :P blä.


Jag är ju totalt trasig inne i mig,, och hur kul är det??? Hur kul är det att inte orka åka till vänner så att barnen kan leka? Hur kul är det att inte få behålla den näring man äter? min kropp har ju inte upptagit det så även OM jag äter så rasar jag i vikt och vad gör man när sånt här händer ? jo man anklagar sig själv ytterligare precis det man inte ska göra! Men men thats life att man HAr gjort så,, Det är bara att ställa om tankarna Tänka om livet går mot det fina och vackra nu ;)


Jag älskar verkligen min underbara familj iaf!! de är heeeelt underbara och fantastiska!!!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.