adsettings

söndag 16 maj 2010

mitt hjärta




ja nu ska jag strax gå till sängs ;) tänkte bara säga att det känns lite bättre nu, har fått i mig lite mat och jag har pratat med mina underbara älsklingar! Skönt att man har så bra människor omkring sig ;) ÅÅh gud vad jag längtar tills jag och min älskling bor under samma tak igen;) Jag älskar honom så otroligt mycket och jag är så otroligt tacksam att vi fann varandra !! Han är min dröm prins vad som än har varit.. Och vi har verkligen gjort vårt yttersta båda för att det ska bli bättre så som det känns nu är vi nästan nyförälskade ;) mys ja så är det!

God natt mina kära vänner ;)

1 kommentar:

  1. heej :) jag köpte dom på gina förra året :) kul att du gillar dom. Kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.