adsettings

tisdag 1 november 2011

En dag i slitets anda ;)

Har haft en underbar dag idag! Jobbig och aktiv men jag har verkligen haft ett toppenhumör hela dagen och det märks på hela familjen ;) Älskar när man känner såhär fint när man ska gå och lägga sig på kvällen :)

Jag fick dock en släng med ångest inne på Ica nu i kväll men det verkar ju va standard nu när jag går in i affärer :/ Asså trött jag blir! Men men det är bara att ta det för vad det är och bearbeta det för varje gång.

Nu tar verkligen ryggen kål på mig så det är dags att lägga sig i vår sköna säng och bara sträcka ut :) Jag njuter av nuet och jag är glad att jag är jag idag! 

Jag önskar er alla en underbar natt och hoppas att ni får en godnatts sömn det är alla värda! Puss och kram på er allesammans!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.