adsettings

måndag 28 november 2011

Resa i natten


Sitter och kikar på en gammal svensk klassiker! Tycker det är sååå mysigt ;) De va ju så härliga på den tiden i filmerna. Stormen har ju lagt sig iaf. Diskmaskinen och tvättmaskinen går för fullt och jag mår lite bättre nu. Fick sovit en liten liten stund förut och det gjorde nog nytta.

Gjorde spagetti med bacon, grädde, paprika och persilja och så blanda jag ihop allt :) Gott till och med Tilde tyckte om det :) Saltar ju inte och sen köpte jag ju en mixer i lördags en Philips för 199:-
Lättare att ge egen mat då hon tycker mkt bättre om hemlagat än köpt.

Ja nu ska jag återgå till mitt så får ni ha en trevlig kväll Puss o kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.