adsettings

torsdag 3 november 2011

Usch vad gnälligt, men fy tusan vad dåligt jag började må nu :( Har legat helt utslagen på soffan sen Tilde somnade nu! Tydligt att man inte har lika mkt energi när man är sjuk tyvärr. Aja hoppas det är bättre i morgon iaf. om inte annat så ska hjärtat få köpa ibumetin eller ipren sen så man åtminstonde kan greja.

Fy trodde klockan snart va 19, men det såg jag ju nu att den bara va 16:39 :( Mathias jobbar över som vanligt är. Hade ju varit så skönt att han kom nu när jag är så sjuk.

Egentligen hade jag en uppgift att göra igår inför ett nytt projekt jag ska hoppa på tänkte jag, men nu är jag så trött och hängig så det får nog vänta till helgen. Och sen kom min underbara vän hit igår och va ganska ledsen då hennes fantastiska så kallade man gjort slut med henne :/ Ja väldigt hyggligt. Tröttsamt när de inte kan klämma ur sig saker på rätt tidpunkt! Han hade ju chansen för en vecka sen menar jag. Jaja vi har iaf hjälpt henne så hon ska få se en lgh idag ;) skönt att kunna gå vidare för henne!

Så nu har det ringt ett x antal ggr så jag fick göra ett litet uppehåll. Känner att hjärnan är inte alls i form idag så det lär inte bli några direkt intelligenta inlägg idag.
Just nu får jag spel på barnen där nere som inte fattar att de INTE ska springa och smälla i dörren till sitt rum ;( Så nu lyckades de väcka Tildeluring stackarn hon får aldrig sov färdigt!. Jaja hon växer ju iaf så så illa kan det väl inte vara, men ha det puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.