adsettings

onsdag 9 november 2011

Vågar ni, vill ni, tar ni chansen?


Bild lånad från Gekås-Ullaredbloggen

Imorgon kommer jag äntligen att få en sånhääär!! En underbar ENDEL!! (onepiece ;) Nu är det ingen "äkta" utan en från Ullared för 179;- men det skiter jag faktiskt i jag är bara glad att jag har en, och Alva älvan ska få en fast som julklkapp. Hoppas, hoppas, hoppas att de har de Rooosa kvar ;) så himla fint!
 Jaja det återstår att se..
 Jag lovar att jag kommer åka så fort att de kommit hem så jag kan hämta hem den i säkert förvar :))

Tilde har vi idag flyttat ner i sitt eget sovrum som jag stått och gjort iordning förra veckan :) Hon sover kanon!!
Hela dagen har hon sovit toppen och hon somnade vid 7 ikväll och sover fortf.
 Är lite orolig dock att jag inte ska höra henne om hon vaknar, men å andra sidan så vaknar jag ju av att jag hör andras barn gråta i samma rum så det borde ju inte vara ett bekymmer.

Nu ska jag verkligen gå och sova för att behålla den här goda rytmen jag har nu med sömn och mat osv. Känner ju själv att jag mår 10 ggr bättre än på mycket länge!
Och det kan jag tacka min hälsorådgivare för! I slutändan kommer jag nog att lägga massa pengar på min hälsa och välmående, men det är man värd för man blir ju en så fantastiskt mkt bättre gladare mamma partner och medmänniska.
 Man kan ta problem på ett helt annat sätt också blir inte alls lika arg och rasande när ngt går fel eller sönder eller om någon tycker att de har rätten att käfta upp.
Såå skönt ärligt talat ;) Nu låter jag som värsta säljaren, men vill ni ta chansen att att må lika bra så hör gärna av er till mig.. Maila mig på emelie_mathiasson@hotmail.com om ni vill TA chansen, det är helt och hållet upp till var och en.

Så nu får min nördiga man spela bäst han vill för jag ska gå och lägga mig i våran fantastiska underbara sääängsäng :)) sov gott alla underbara puss och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.