adsettings

måndag 28 november 2011

Lite less ibland

Är ganska så trött på skiten idag! Det har vart mkt problem de senaste veckorna. Och nu kommer det som ett brev på posten att jag får magras!!! Har känt av det i två nätter nu att det är på g men det har inte riktigt brutit fram. Jag som har mått så bra innan. Men tyvärr så får det ju inte fortgå pga mycket märkliga människor ibland! Jag vägrar ställa mig som ett offer! Men ibland känns det banne mig som att man inte ska må bra och ha det bra för varje gång jag gör det så händer ngt extremt och det är ju helt knäppt tycker jag nu!

När jag inte ens kan ta morgonciggen och en kaffe så är det inte ok med mej. Så tappar jag matlusten och jag mår allmänt piss och råtta : ( Ja fyfasen vad jag avskyr detta!!

Att människor kan bara bestämma sig för en sak och gå in för att vara så oproffessionella! Det tycker jag är mkt märkligt sen dessutom understryka att de är så proffsiga! Förstår inte det överhuvudtaget? Jaja nu fryser jag och ska försöka krypa ner under täcket på soffan och hoppas att mina döttrar kan vara snälla idag när mamsen mår kass : / Pok <3<3<3<3 (puss o kram)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.