adsettings

tisdag 29 november 2011

Hur funkar det?

För er andra där ute i vintern/höstrusket? Själv har jag fullt upp med att försöka hålla ihop lilla mig. Egentligen mår jag inte så dåligt på det sättet eller hur man ska förklara men ändå gör jag det. Men det är bara att bära huvudet högt igen och låtsas som att det regnar eller det regnar ju så man behöver ju inte ens låtsas ;)

Jag blir bara lite frustrerad över hur saker i livet ter sig, ibland funderar jag över hur pass överkänslig jag är för det är jag och det vet jag, men samtidigt när jag värderar händelser och rådfrågar mina vänner runtom så förstår jag att det är inte så konstigt att man reagerar som man gör för de hade aldrig orkat.
Men varför blir man utvald till ett visst mönster då?
Eller varför händer grejor övht?
Jag menar många säger att man är själv ansvarig för allt som sker. Jaha så jag har valt detta då? Mhm mja vet inte känns lite märkligt om jag ska vara ärlig, alltså jag säger själv att man väljer sitt liv, men nu börjar jag banne mig tvivla alltså! Jag känner inte riktigt att detta är vad jag har valt åt mig och min familj. Det enda jag vill i livet är att kunna slappna av och att mina barn ska känna samma så att magbekymmer och liknande försvinner och att det går bra i skola och med vänner osv, men det verkar väldigt svårt och komplicerat tydligen...

Nä nu ska jag smaka av maten och se om vi kan få i oss lite gryta och potatoes :) puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.