adsettings

fredag 11 november 2011

Universums krafter...

Ja nu har jag försökt lägga Tilde i en timme. Meeeen Alva och Liv har lyckats att bråka flera flera ggr nu så att hon absolut inte under någrasomhelstomständigheter haft en möjlighet att kunna somna. Så nu är honju trött och på dåligt humör och jag har inte fått sova nånting typ så jag är också skittrött. Dock inte yr i huvudet som tur är men trött.

 Pratade med moster som var här idag och fikade och så pratade vi om massor och kom in på Multichin hur galet bra den är! Alla ni som känner er trötta, orkeslösa, griniga, bleka, glåmiga, ofta sjuka, osv är definitivt rätt kandidat för denna vitamindryck.  Jag vet att jag tjatar om det men ärligt talat så är det inte mkt pengar det handlar om i månaden och vem vill inte investera i sin egen hälsa och må bra?? Och nej det är inget hokuspokus utan gamla beprövade metoder som funkat i årtusenden
Detta med örter är ju ngt som asiater indier och turkar a you name it använder sig av till allt... Det är bara vi  västerlänningar som ska ha vitaminer och mineraler kemiskt och därav en massa skitbiverkningar. Och tänk vad skönt att slippa huvudvärk eller andra konstigheter som jag haft typ halva mitt liv, fick en migränattack dock nästan efter en månad i två dagar, men det ingår i utrensningen... Sen tar det olika lång tid innan kroppens balans kommer igång riktigt så det måste man ha i åtanke.

Ja nu har jag tjatat men nu ska jag mysa med ungarna eller ta en dusch med dem kanske, vi behöver änna det allihop ;)
Sen ska jag dammsuga, har börjat med det varje dag nu. Klarar inte av att Tilde ska krypa i skit :P En sak om vi går på ett normalsmutsat golv men krypa och ta i det med fingrarna är nåt heeelt annat. Synd att dammsugaren inte funkar bara.. Jag menade den från aquatech... Den är så jäkla bra att jobba med men som med alla produkter så har det varit ngt tillverkningsfel på den...

Alltså detta med karma och universum är ngt så fantastiskt så det finns inte! Igår fick jag ett underbart samtal från en mkt god vän om att hon behövde min hjälp och det gör jag mer än gärna iaf! Men dett har jag gått och tänkt på nu i två år nästan så det är ju det som är så underbart att man kan ge och ta av varann, hon får en hand av mig och jag får en annan hand av henne <3
A win win situation ;)

I morgon btw ska jag hämta min ENDEL :))

Ha en underbar dag mina vänner puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.