adsettings

söndag 6 november 2011

Its time

Ja idag har det ekat tomt på bloggen men har haft en skitdag rent ut sagt! Jag har inte sovit knappt en blund i natt och sen började det ju bra i morse. Bad Mathias ta Tilde klockan va ändå kvart i nio men han somnade ifrån henne på soffan och det höll på att sluta i katastrof. Och så undrar man varför man inte vågar lita?
 Ja sen fortskred dagen och det blev ju inte bättre direkt. Nä men så fick jag en migrän attack som hette duga så jag tappade synen också! Har inte haft en sån attack på fem år minst men det tog säkert en timme innan tabletterna började verka så värken och flimret försvann.


Ja nä annars så är det väl som vanligt han nördar med sitt lilla dataspel och jag har lagt ungarna efter mkt om och men. Tilde ville verkligen inget alls ikväll. Har burit runt henne nu i två-tre timmar och hon har bara varit ledsen, vill inte ha mat provade 15 ggr och sen bytte jag på henne fast hon inte va blöt och jag provade buffa på henne provade släcka och gå ner gav henne alvedon.. Ja men efter att hon hållt på i sängen en halvtimme så sover hon nu slutligen. Och jag hoppas hon får sova hela natten nu, klart att det är mest synd om henne men man blir helt förtvivlad när man inte vet hur man ska få sitt eget barn att bli nöjd. Men det beror nog på annat om jag ska vara ärlig...Det är nog mig det beror på. Jag är stressad i själen, det måste ske en förändring med saker och ting annars skapar jag en egen förändring.

nu ska jag gå till sängs iaf passa på
puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.