adsettings

torsdag 3 november 2011

Intressant??

Vet inte om det är så intressanta inlägg just nu, men jag är superförkyld såklart efter alla sjuka små barn så kan man ju inte klara sig hur länge som helst ;) Men jag hänger i och fortsätter med projekt måla rummen. Har gett mig fanken på att jag ska bli klar före denna veckan är till enda så att vi kan tapetsera nästa vecka kanske!

Har så mkt ideer och bilder i huvudet om hur jag ska inreda barnens rum så att det blir mysigt och härligt. Mattor står iaf på önskelistan till barnens rum! Ni som nu läser bloggen av min familj och släkt kan ju tänka en extra tanke på det :) Alva och Liv vill ha en ljusgrön ryamatta och Tilde En röd ryamatta :) 


Nu har jag iaf målat sista omgången i rummet som Tilde ska haoch som jag ska göra fint för henne, det är ju stra dags för henne att få ett eget rum! Så hemskt kommer det att bli att hon inte ska sova med oss nå mera, Men samtidigt tror jag att hon skulle bli mindre störd och vakna mindre om vi inte va i samma rum. Hon är ju otroligt lättväckt min lilla skrutt ;)

Har idag pratat med min underbara farmor ;) Känns jätteroligt varje gång eftersom det blir så sällan. Man har ju så fullt upp jämt på dagarna så det känns svårt att få tid alltid. Men man blir alltid lika glad iaf ;)

Är ju som sagt jätteförkyld ;((. Meeen det är bara att bita ihop. Har inga värktabletter hemma och jag ooorkar verkligen inte ta på tre ungar o åka för att handla det. Det är nu man skulle haft en stot godisskål och bara myst ner sig i soffan, men jag har myst ner mig i soffan nu med två av ungarna den tredje står och gör pruttljud med läpparna.
Hahaha så söt! Älskar mina underbara ungar så mkt!

Nu ska vi mysa vidare, jag och mina underbara ungar. puss o kram på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.