adsettings

lördag 3 december 2011

Fight against strong headwinds

Halloj allihop... Idag har jag inte gjort särskilt mkt. Mest småpysslat hemma med diverse sysslor, grejat med barnen, haft besök av min fina vän och hennes dejt :O :)
Sen kom Mathias med Emil och två vänner till honom. Mathias skulle bara köpa tapeter så vi kunde tapetsera idag, men det blev det inte mkt med. Nej de hamnade i garaget istället och sen va det färdigt. Ölen sög mer än nåt annat. Så nu har hela herrskapet åkt inklusive Mathias så det blir jag och barnen som får mysa i sängen med någon film istället.

Har tänkt skriva flera bloginlägg i flera dagar nu om hur jävla dåligt jag mår, men jag orkar inte. Det är inte roligt och säkert inget som intresserar någon heller. Man kan säga såhär att det har varit mkt nu för både Alva och mig och det slutar inte här tyvärr, men det enda jag kan säga är att jag kommer kämpa som den tigermamma jag är! Men av det jag förstått så kommer det vara en lång kamp för oss, men fine vi tar den fighten! Och vi kommer vinna, segra och sänka alla som ställer sig emot!! För det gör man för sina barn!
Iaf jag! Godnatt nu alla vänner och sov gott jag hoppas jag kan sova iaf och att ni också gör det
puss o kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.