adsettings

torsdag 29 december 2011

telefoner

Jag har stött på ett problem! Min telefon har synkat ur fullständigt. Jag kan inte ladda upp bilder på en enda dator och jag kan inte ladda bilder på fb men det funkar att blogga och ladda bilder? Helt skumt enligt mig. Och jag har försökt att hitta en nyare version av android men det verkar inte finnas :P jag kan ju inget om telefoner det ska lixom bara funka i min värld men så är det ju inte och det vet ju jag med.

Men det som är tråkigt när jag laddar bilder från telen till bloggen är att de blir lite rutiga och hur snyggt är det då? Men ja vi får väl se om jag lyckas lösa problemet över dagen.

Vi sov till 11:20 idag btw! Det va välbehövt kan jag ju meddela eftersom Livan vaknade inatt och var vaken till en sisådär halv tre. Och då hade jag ju inte sovit en blund :P Men det va skönt att få sova ut iaf. Man blir en helt annan människa med sömnen på sin sida.
Sen äter jag mina b-vitaminkomplex och c-vitaminer och jag känner mig oerhört mkt piggare och gladare ska jag säga. Och en sak jag märkt är att naglarna växer ngt gräsligt mkt och är superstarka igen nu när jag börjat med detta. Men då är det som det ska vara :) Sen lärde jag mig att kroppen behöver patotensyra för att kunna bilda D-vitamin.

Ja annars blir det inte många knop här idag. Jag ska sticka och sola ikväll igen Får passa på medans tillfälle ges, och jag vet att man ska sola med minst 48 timmars mellanrum första gångerna, men jag har inte möjlighet att vänta så det får bli så. Jag brände mig inte alls igår så jag har ett ganska bra piggment så det är nog lugnt sen solar jag så sällan ett och ett halvt årsen minst typ två årsen sen sist :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.