adsettings

lördag 17 december 2011

Fan vad det suger att ha kramp i magen :-(
Jag orkar liksom inte med smärtan... Och det kommer ju helt plötsligt oxå utan förvarning...

Js vi fick ju rida idag först jag gjorde lite lösgörande övningar som skänkelvikningar och öppnor och spåra på volt. Sen galopp stabil på raka linjer och volter :-) det gick jättebra iaf :-) sen när jag hade skrittat av henne (jag går alltid) så lät jag mina döttrar en och en få sitta och gå ett varv :-) du kan tro att de va lyckliga
Det va första gången Liv satt på en häst och hon va superlycklig !!!

Ja nu sitter jag här med mitt magont och fryser.. Men vi hörs i morgon puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.