adsettings

tisdag 20 december 2011

Ny Makeup :))


Artikel Art.nr Storlek Antal Pris/st Totalt 
Litet Mineralsmink Kit
  • Foundation Warm 2
  • Mineral Primer
  • Rouge Angel
  • Bronzer
870550 Kit 329,00 kr 329,00 kr 
Ögonskugga Devotion 505901 Prov 10,00 kr 10,00 kr 
Ögonskugga Serenity 834202 Prov 10,00 kr 10,00 kr 
Ögonskugga Dusk 835202 Prov 10,00 kr 10,00 kr 
Ögonskugga Princess 836502 Prov  10,00 kr 10,00 kr 
Summa: 369,00 kr
Fri frakt! 0,00 kr
Betalt (SEK): 369,00 kr
Varav moms: 73,80 kr
Jag har äntligen tagit mig i kragen och beställt nytt smink!
Har fasen inte köpt nytt smink sen i mars tror jag! Men jag har kvar av min andra foundation som jag beställde ifrån Tikei sist också (Och nej det är inget reklaminlägg utan jag bara tycker att det är en f§antastisk sida med otroliga produkter!)det är bara det att den är alldeles för mörk just nu. Sen ska jag ju göra en brud på nyår så då behöver jag ju lite att jobba med så jag beställde flera provburkar med ögonskugga, de är ju så dryga så de varar hur länge som helst och sen beställde jag en primer för att sminket ska sitta bättre och att jämna ut huden innan :)
Och jag är ju hemskt nöjd med det redan innan eftersom jag inte får utslag som jag får av allt annat mineralsmink eller smink överhuvudtaget...
Sen att det va fraktfritt gör ju bara att man blir lycklig ;)

Nu hjälper min underbara dotter mig att tömma diskmaskinen! Gud så glad man blir när de gör sånt ibland :)

Hade ju tänkt att sätta i mina extensions idag men jag vetitusan om jag orkar idag heller.. Sen är jag ju sådär extrem utav mig som vanligt så jag funderar på att färga underhåret svart och överhåret rött tycker det är en grym kontrast :) jag gillar ju det extrema ibland hehe
Men som sagt då måste jag ju fixa färgen innan så jag kan färga det direkt, och eftersom jag tonar så sliter det inte på extensionsen heller  för nu sist när jag tonade det så blev det tvärtom finare och bättre.
Ah det tåls att funderas på en sväng.
Funderar på att åka och julhandla ikväll och även att handla det vanliga som behövs så det är färdigt och då kan man ju likagärna köpa färg oxå! :)

Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.