adsettings

måndag 19 december 2011

19/12 idag

Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan..
Ja så äre och jag och Matte har sovit som krattor stackarn :/  Jag kan ju va hemma iaf men han ska åka till GBG och jobba som de flesta andra.

Försäkringskassan
Pratade med FK i fredags eller lördags också då jag fick hem ett papper från dem angående min föräldrapenning. Jag hade ju planerat som så att det skulle räcka till årsskiftet 2012/13. Men nu blev det inte så för deras hemsida fungerar inte riktigt rätt den räknar inte med de dagar framåt från den tidigare perioden och du måste ju vara ute i god tid helst en och en halv månad innan och då får man helt enkelt räkna ut det själv och helst ha skrivit upp hur mkt dagar du förbrukat så att du kan räkna ut hur mkt det finns kvar eftersom det inte står någonstans!! Helt knasigt tycker jag då att ansöka på internet ska vara en förenkling.

Hår och tips
Jag har ju nu tagit ut mina extensions och har köpt nytt som jag tänkte sätta i idag eller i morgon och det kostar 1400:-, mja dyrt men å andra sidan går jag aldrig till frisörer eller nåt annat och jag hade ju i mina förra i tre månader nu och det höll sig jättefint. Och det jag kan rekommendera är äkta europeiskt löshår från Rapunzel. Det är superkvalitet och håller sig urfint.
Nu till en fråga jag har hört att Moroccan oil ska vara en superprodukt och det är ju lite dyrt, men är det värt pengarna? Blev håret sådär superfint?

Puss o kram



1 kommentar:

  1. tack! :) Jo jag e väl nöjd med det så sett. Men jag har ju saker jag verkligen,verkligen vill få gjort. Som Lexus rum osv. Hade varit skönt att ha hans leksaker där inne ist för i lådor i tvrummet. Jag lovar inget ;) Men jag tycker de e frustrerande att gå omkring med ett lånelöfte för o kunna renovera men inte få nått datum! Riktigt irriterande!

    Va e de du snackar om fkassan?? Vad händer där??

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.