adsettings

torsdag 8 december 2011

Det vita guldet kommer ;)

Tänkte att jag ger en bättre bild på hur det blev ;) blir ju rutigt från telen tyvärr.. 
Idag har vi värsta mysdagen jag och barnen! Kladdkaka och massa myspys. Filmer och thé. Är supertrött idag men jag vet att jag vart väldigt aktiv hela veckan så jag kan nöjt luta mig tillbaka med gott samvete ;)
Är såå glad att jag fått börja och tillbringa tid i stallet igen för det lyfter verkligen både kropp och själ.





Ååååh vi bara väntar på Tildes första steg nu! Hon är så när hihihi, men det kommer ju givetvis när det kommer jag tvingar aldrig mina barn eller "tränar" utan de får komma på det själva.

Shit måste ta mig in i duschen men det går görtrögt idag.. Har ju inget att göra direkt heller, allt är städat typ.. ah man kan ju dammsuga och damma lite men vetisjutton om jag är sugen på det idag. Nä jag ska nog unna mig en effektiv slappardag.
Ikväll kommer den riktiga snön också har jag hört. Det änna känns i luften också. Vi får väl se ;)

Nu längtar man till julen och maten och alla mysiga underbara människor som vi har runtom oss ;) Ja det är ju inte långt kvar, redan tredje advent om 3 dagar :O Helt galet!

Storhandla ikväll då också, blir väl jag som får sticka eftersom han behöver vila och vänta på att han ska ut och köra snö eventuellt. Det är nu det vita guldet kommer som de säger heheehe.  
Ha en fantastisk dag mina vänner puss o kram!

1 kommentar:

  1. ja de brukar ju ta sin tid det där :P
    Härligt att snön e på g nu! Efterlängtad! Men hade glömt av hur isigt det blir här...Jag behövde inte trycka på gasen i morse bilen gled iväg ändå kan man ju säga! Usch!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.