adsettings

torsdag 22 december 2011

Godmorgon :-) Eller god förmiddag kanske är mer lämpligt ;-)

Idag är det en underbar dag för min kära syster och hennes fina barn kommer och stannar tills juldagen!!! Det va över en månad sedan de hade tid att komma!

Imorgon ska jag och mannen i huset och min fina vän Camilla åka och panikhandla alla julklappar! Big cred till er som vart ute i god tid och är färdiga med allt!

Maten är dock färdigplanerad så idag åker julskinkan fram på tining och så ska det rullas och stekas köttbullar!

Sen ska det färgas hår på mig idag eftersom underhåret är ngt mörkare än löshåret och jag måste fylla min egen botten...

Ja det är vad som står på listan sen får vi ju inte glömma att det ska städas :-P men det går väl på ett kick ;-)

Puss och kram på er ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.