adsettings

måndag 5 december 2011

Ett riktigt A-barn ;)

Riktigt trött idag eftersom Liv hade en såndär vaken natt igen.. Men var på Bvc idag och vi skulle få hem ett häfte med råd och tips om hur man kan göra så vi får hoppas att det funkar. Har ju aldrig haft problem med Alva men jaja det är ju olika barn.

Tilde är ett riktigt litet A-barn iaf ;) om jag får skryta litet och det tänker jag göra utan att känna mig dum! Hon är väääldigt tidigt utvecklad i sin motorik ligger hela 3-4 månader före sin ålder. Helt amazing. Vi som trodde att vi fått ett barn med problem har istället fått ett barn som är otroligt välutvecklad.
Hon står ju som sagt själv sen över en månad tillbaka och i förrgår såg vi tendenser att hon vill ta ett steg, så nu handlar det säkert bara om veckor innan hon fattat grejen ;)) Hon växer som hon ska och följer sin kurva suveränt! Trots att hon är så aktiv och varit det så länge så har hon ändå inte dippat i sin vikt, men jag har ju hela tiden bytt välling och sånt tidigt, redan nu kör vi på 12månaders och det va helt riktigt tyckte bvc. Mkt fett ska hon ha i maten också det är ju viktigt för alla små barn. Så vi varvar ju givetvis välling med middag och gröt, yoghurt, mellanmål (frukt).

Haha ah hon bara skrattade när jag berätta  va hon gjorde och sa :)

Sen va jag och mormor Tilde och Liv och släppte hästar innan bvc så vi har vart ute i sköna friska luften! Känns underbart att man fått gjort ganska mkt så.

Nu blir det att lägga fram middag och sedan ta det lite lugnt, är så trött så jag svimmar nästan!
Puss o kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.