adsettings

onsdag 21 december 2011

bzzzzzz ;)

Arg som ett bi idag eller snarare som en geting kanske! Bin är ju ganska fredliga djur egentligen!
Nej det är så att hela mitt hem förfaller ju mer jag städar och håller efter och gör iordning ju mer håller ungarna på att söla ner och förstöra hela hemmet! Hur kan det vara möjligt? Och så får jag panik det är liksom två dagar före jul idag och hur ska jag hinna bli av med tvätten??? Jag har bara en maskin och två torkställningar :( det ryms ju inget på dem och så tar det ju ett helt dygn att torka det man hängt! Sen skulle jag fixa håret och det blir inget med något ;( Fasen säger jag jag hade behövt  48 timmar extra varje dygn nu innan. Men jaja det får väl vara som det är sketet på golven (fast jag städade dem i förrgår) Hmm ja det är som sagt bagateller egentligen men man vill ju så mkt nu och jag älskar kännslan av rent hatar smulor och kladd!


Så nu har jag gnällt färdigt ;) nu känns det bättre :)) Nu tar vi nya tag och ny energi :))  Liv har ju låtit bli granen i ett helt dygn iaf och man får se de små förbättringarna som stora framsteg!
Ja vi får väl se om jag lägger upp några bilder sen med håret eller om jag väntar med det till efter jul,, have not decided yet.

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.