adsettings

söndag 25 december 2011

Juldagen

Har inga bilder att lägga upp tyvärr då min tel fick fnatt och dog helt sonika igår, glömde väl att ladda den ordentligt såklart. Men vi hade en mysig Jul iaf trots sjukdomar.

Idag är jag otroligt trött och nästan urlakad.. Jag har städat och tvättat lite idag iaf, lagat lite mat och Liv har äntligen velat äta lite middag. Hon har ju inte ätit sen i förrgår men druckit och ätit glass och lite chips. Bättre än inget anser jag.

Ja barnen fick mkt fina grejer igår iaf så de verkar nöjda :) Och jag och Mathias fick ett presentkort på Ikea av pappsen och Ann :) Så imorgon blir det en tur till Ikea och jag hoppas att inte hela Sverige tänker samma sak.
En matta har jag ju velat ha jättelänge nu och de har ju ganska fina ryamattor där så vi får väl se vilken det blir. Troligtvis blir det en tvbänk också om de nu har den kvar vill säga.
 Men nu vill jag gå och vila en stund känner jag.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.