adsettings

måndag 12 december 2011

Katrin Zytomierska

Hon har hängt ut sin barnflicka på sin blogg för att barnflickan har "rymt" ifrån sin tjänst och befinner sig någonstans i USA. Helt sjukt men jag vet att för nästan exakt ett årsen skrev jag ett inlägg på min blogg om hur fin jag tyckte Katrin var och att hon är så ödmjuk och godhjärtad. Men jag tar tillbaka allt gott jag sagt om denna människa! Ännu en gång har hon visat sitt rätta jag, och att hänga ut sin nanny på detta sätt är ju faktiskt mest pinsamt för Katrin själv! Och att barnflickan har rymt talar ju bara sitt klara språk, varför rymma från något som är så jävla bra?? (ursäkta svordomen) En människa sticker oftast bara ifrån obehagliga saker och med tanke på hur Katrin hanterar detta som inträffat så säger jag bara "Go barnflickan" Tur att du stack medans tid fanns! Helt galet hur man kan bete sig på ett så lågt och smaklöst sätt! Nä där förlorade hon sin personlighet och moral i ett svep!
Vad är det man ska vara "känd" för? Att vara så taktlös och osmaklig som möjligt? Ja då står det ett-noll till dig Katrin, men jag tror att alla håller med mig när jag säger att du är inne på helt fel spår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.