adsettings

torsdag 15 december 2011

KÖKET!!!

... Är vårt!!! Jag är sååå lycklig!! Nu ska jag bara vänta på att det ska installeras :/ Och det blir ju lite tajt nu kanske snart julen lixom :P Men det är ju så fint och man vill ju ha det nu direkt hahaha..
Lägger in en före och en bild om hur det ser ut uppsatt (inte hemma hos oss nu)
Vårt kommer se lite different ut men luckorna är ju superfina! Och vi ska ha ungefär samma mosaik de har :) Dock kommer vi ha samma vitvaror vi har nu men det gör mig inget alls huvudsaken är att vi får ett fin fungerande kök som hänger ihop ;)
Puss o kram på er!
Köksinredning - Vita profilerade skåpsluckor


1 kommentar:

  1. mcdonalds mosaik ;) Alla donken har den mosaiken nånstans i "resaurangen" :P Snyggt e de ju!
    Jag tycker dock du lyckades fräscha upp köket rätt bra själv! Så som de ser ut nu men iof har jag ju inte sett det irl.

    Tror eran lya kommer bli riktigt nice när allt e färdigt! Även om ni gjorde övervåninen "mindre" måste det väl kännas större nu med alla rum som blev?

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.