adsettings

lördag 10 december 2011

Jahopp reahandlat nu då men still no dress :/

SkorKavajHalsband4-pack armband

Jag har hittat tillbehören till nyår men ingen klänning :( jag får alltså vänta till mellandagarna så får vi åka ut jag och Mathias. Han ska ju ha en snygg kavaj och skjorta. Alltså det är så typsikt när man har en bild i huvudet hur man vill ha det och det har jag tänkt länge men har lixom inte vetat om man kan ha långklänning på bröllop. Men nu har jag bestämt mig för att det blir så. Men det va slutsålt på hela hm så inget att göra tyvärr och Nelly hade inget som jag fastnade för. Jag vill ha en svart långklänning iaf med fall under bysten och kanske volang eller liknande. Ja ni kan ju föreställa er kanske. Yeah nu ska jag myspysa med Livan. Tilde sover och Alvan är hos farmor. Have a lovely day
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.