adsettings

lördag 11 augusti 2012

Buhu!

Så nu sitter man här igen på mitt kära dass och benen sover för jag har suttit här så länge så jag får nog be M hämta lyftkranen sen ;) Äh jag är så trött på min mage alltså så man kan lika gärna skämta om den!

Mamma har vart här iaf i två dagar nu och vi har hämtat säng osv nu så det ska bli skönt att få sova i den <3 p="p">
Om vi nu får in den pga att jag har så ont i magen hela tiden. Det kör ju hela tiden som den värste! Sååå jobbigt rent ut sagt!

Nu har jag gått och vankat en stund och plockat ur bilen trots onda magen. Känns som att man vill gå på toa men det går inte :/
Usch blir så depp på detta och dåligt samvete för det känns som man förstör livet för andra :(
Men man kan ju inte hjälpa att man inte mår bra såklart.

Min lingonvecka ska ju börja i morgon så det är väl den skiten som spökar!
Häng mig!
Klarar inte när det blir för stressigt med allt! Och nu är jag stressad för Alvas skola! De svarar ju inte!! Varför måste alla krångla?

Ja puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.