adsettings

torsdag 30 augusti 2012

Det va bra längesen jag uppdaterade nu. Lite mkt just nu. Jobbsök och skolor för Alva och andra lappar hit och dit.
Sen renoverar jag barnens rum och det är en del att göra. Någon hade målat först orange och sen spygrön hälften så det va grönt och oranget i rummet på träpanel. Så nu blir det vitt vitt vitt men det är snyggare och ljusare iaf.

Sen kan man ha fina andra färger på tyg och sånt som livar upp det.
Ja vi får se hur set blir när det blir klart. Tanken är ju att vi ska lägga ett golv oxå men om det blir gjort vet jag inte.

Annars är allt ganska jobbigt just nu. Tänker inte gå in på detaljer men jag kan säga att ödet pissar mig i ansiktet mer ofta än förr. Vet inte riktigt vad jag orkar. Eller vad man ska göra :-( varför. Känns det som att Jag blir straffad hur jag än gör?

Nä det hade vart skönt om man kunde dra täcket över huvudet och vakna igen när allt har löst sig. Orkar inte fler kamper just nu. Men denna måste jag kämpa och det vet jag.

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.