adsettings

lördag 25 augusti 2012

Ibland undrar jag hur människor tänker. Öht. Att det bara finns ett liv med alkohol och droger/tabletter. Varför?! Varför kan man inte vara den man är utan man måste  gå och bedöva den hjärnan man har. Helst varje dag oxå inte bara på helgen utan varje dag varje vecka.
Jag förstår inte det öht.

Bara en tanke. Att är allt så fruktansvärt att "allt måste va en fest" eller " jag måste lugna nerverna" jag bara undrar? Jag sj mycket i bagaget som är jobbigt och jag får ångest men jag bestämde mig när jag va 17 år att jag ska inte supa. Och jag tar inga tabletter har aldrig tagit droger kommer heller inte göra.

Jag är inte absolutist men jag tänker aldrig supa nånsin!
Pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.