adsettings

torsdag 2 augusti 2012

Love in a bottle would just Do it ;-)

min nya tattoo jag gjort på mig sj ;-) riktigt jäkla nöjd om jag får säga det själv :-)

Åskat har det gjort men ändå är det så varmt och kvavt att jag inte kan sova :-( Om det ändå vore sol i detta varma, men icke då!

Hoppas på fint imorgon för då drar jag till havet ;-) Steker plättar och fixar några Goa mackor så of we go :-D

Sen blir det packa tvätta städa. Hände ju en olycka i ett av rummen idag och lukten försvinner ju inte jättesnabbt.. Katten kunde inte gå på toa då dörren va stängd så hon gjorde det närmast till hands.

Jaja nu ska jag nana puss o kram <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.