adsettings

måndag 13 augusti 2012

God morgon gott folk :)
Idag har jag vaknat tidigt som de senaste tre dagarna ;) Jorå kvart i sju gick jag upp!
Kokade saft igår för första gången haha får väl se hur den blev ;) Känns som att den kokade lite länge men jaja!

Nu sitter jag i halvsol på altanen med katten i knät som spinner och myser :) Det är nog det mysigaste som finns att gå upp före barnen och dricka kaffe blogga lite och läsa lite på nätet :) Och så mina cigg då förstås- jo jag ska sluta men jag ska hitta rätta motivationen i mig först! Det är ju inte nyttigt och det vet ju alla.

Igår låg jag på alla fyra runt i trädgården med en liten sax och klippte allt ogräs som härjade på alla fina stensättningar. Det blir ju så fint när det försvinner :) JAg måste köpa täcken till Yoggi doggi nu igen för nu börjar han frysa! Stackars liten!

Nu vaknade min lilla Alva :) Känns som att tiden går så galet fort med mina barn! Ja nu bytte hunden och katten plats så nu ligger Yoggi doggi i knät istället :)

Alla mobbar min lilla Yoggi :( Kallar honom för liten råtta :P Min lilla älskling! Åah vad jag vill fixa barnens rum nu! Ska köpa vit färg och måla väggar och tak! Och så ska vi fixa det i Kode oxo! Hmm mycket som ska fixas och trixas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.